sobota, 28 lutego 2015

Playa El Confital

Szczerze przyznam, że nie przepadam za fotografowaniem ludzi, jednak dla moich koleżanek zrobiłam wyjątek. Moje modelki same prężyły się przed obiektywem :D i miały swoją wizję tych zdjęć, a zatem robiłam co do mnie należy i nie podskakiwałam za dużo :) Generalnie chodziło o ładne pocztówki w wakacyjnym (styczniowym muszę dodać!) klimacie, także mam nadzieję że sprostałam zadaniu i wyciągnęłam z tych ujęć najlepsze co się dało. 

Zdjęcia robiłyśmy na Playa El Confital, w jednym z moich ulubionych miejsc w Las Palmas. Poświęcę mu więcej miejsca w kolejnych postach a tymczasem łapcie trochę zachodzącego słońca z jednej z najpiękniejszych kanaryjskich plaż :)







1 komentarz :

  1. Całkiem ciekawe zdj. moim skromnym zdaniem przed ostatnie najlepsze .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Okiem Architektki

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi