sobota, 16 sierpnia 2014

MOJA SYPIALNIA

Witajcie po krótkiej przerwie! Niestety po ostatnich burzach mam problem z dostępem do Internetu, ale dzisiaj jakoś udało mi się do niego podłączyć, aby dodać nowy post :)

Dzisiaj zgodnie z tym co obiecałam pokażę Wam zdjęcia mojej sypialni. Chciałam, żeby dominującym kolorem była biel, jednak aby pokój współgrał kolorystycznie z resztą mieszkania i nie był zbyt zbyt 'zimny' wprowadziłam odcienie brązu, szarości i moich ulubionych różów i fioletów. Głównym elementem dekoracyjnym jest tapeta za łóżkiem w odcieniach zgaszonego brązu i srebra, które pięknie błyszczy się w blasku zachodzącego słońca :)

Wszystkie meble pochodzą z IKEI. Słyszałam wiele opinii, że produkty z IKEI sprawiają, że każde mieszkanie wygląda tak samo, brak mu indywidualizmu, meble są przeciętnej jakości itp. Cóż, jest w tym trochę prawdy, ale to oczywiście od naszej inwencji zależy jak zestawimy ze sobą elementy wyposażenia wnętrza, jakie zastosujemy dodatki czy na jaki kolor pomalujemy ściany. Co do jakości - myślę, że to kwestia dyskusyjna. W IKEI znajdziemy zarówno produkty idealne do studenckich mieszkań, które nie są najlepszej jakości i co za tym idzie - nie kosztują zbyt wiele, ale możemy tutaj kupić także bardzo solidnie wykonane meble z naturalnych surowców takich jak drewno, które na pewno będą nam służyły na długie lata. Kolejną zaletą 'ikeowskich' mebli jest ich cena, która idzie w parze z dobrym skandynawskim designem. Myślę, że właśnie za to kochamy ten sklep :) Wiadomo, nie wszyscy możemy pozwolić sobie na produkty z najwyższej półki, które oczywiście cieszą oko i fantastycznie wyglądają w katalogach wnętrzarskich, ale które niestety są poza zasięgiem naszego portfela. IKEA jest moim zdaniem sensownym kompromisem - otrzymujemy ciekawy design w rozsądnej cenie. Nie, nie jest to post sponsorowany :D ale wynik mojego niewielkiego, ale bądź co bądź doświadczenia zawodowego :)








szafa, łóżko, stolik nocny, pudełko, lampka nocna - IKEA
pościel, zasłonki, poduszka ozdobna - Home&You
lampa - Normann Copenhagen 12
dywan - Komfort
ramka na zdjęcia - pamiątka z podróży
tapeta - Max Fliz Kraków

Jak pierwsze wrażenia po wizycie w moich progach? Podoba Wam się kolorystyka i wystrój pomieszczenia, a może jednak coś byście w nim zmienili? I co najważniejsze: jak uważacie, czy dodatki, które pokazałam Wam w poprzednim poście na "mood boardzie" będą pasować do tego pokoju? 


Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich czytelników (których ku mojej radości stale przybywa) :)

33 komentarze :

  1. WOW! Ja Twoją sypialnią jestem zachwycona :)) Stonowane beże, szarości, jasne fiolety oraz błękity- również są moją kolorystyką, w szczególności jeżeli chodzi o miejsce w którym mam spać ;)

    PS. Dziękuję Ci bardzo za przemiły komentarz, ponieważ od dziecka interesuję się poniekąd wystrojem wnętrz z pewnością będę do Ciebie wpadać częściej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham meble z Ikei i też interesuje mnie wystrój wnętrz! CUDOWNY BLOG!!<3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sypialnia ! I ta tapeta za łóżkiem... świetne rozwiązanie :)

    Będę wpadać regularnie, więc do następnego razu !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie urządziłaś pokój :). Najbardziej mnie dziwi porządek w szafie.... ja mam troszkę więcej ubrań i troszkę większy bałagan w szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! wygląda wspaniale:) pozdrawiam serdecznie:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna aż pozazdrościć. schludnie i czysto ;)


    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny klimat! :-) świetne fotki ;-) ład i skład :-) może obserwacja?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sypialnia :) Uwielbiam białe meble w tego typu pomieszczeniach :)
    flourose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. SUper! Moje wymarzone kolory do sypialni. Co do mebli z Ikei to ja uważam, ze ich prostota jest zaletą bo nie dominują tak bardzo we wnętrzu i jak nam się znudzi wystrój to wystarczy przemalować ściany i zmienić dodatki i wygląda inaczej

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sypialnia ! :) miałam iść w kierunku architektury, ale wybrałam projektowanie graficzne.. mam nadzieję, że nie pożałuję wyboru.
    Pozdrawiam :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie ! Tak jak lubię ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi wrażenie :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna, chciałabym mieć taka :)

    Ja tez bede u Ciebie częściej, obserwuje :)

    http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za tak ciepłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokój marzeń! Takiego architekta mi teraz potrzeba.. :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny pokój, taki delikatny. Zazdroszczę własnego balkonu :) Ja osobiście mam meble z BRW ale słyszałam, że IKEA właśnie jest dobra.
    Ciesze się, że mój blog się podoba http://jo-food.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo przytulne wnętrze :) Idealne do zrelaksowania się :3
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna ta Twoja sypialnia ;) planowałam kupić tę szafę ;) bardzo lubię Ikeę i uważam że mają naprawdę ładne meble w przystępnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i genialne zdjęcia http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna sypialnia :)
    jestem pod wrażeniem porządku w szafie ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny pokój ♥
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner BornPrettyStore
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wooooow, jak pięknie! Uwielbiam schludne pomieszczenia, a do tego bardzo podoba mi się dominacja bieli w każdym pomieszczeniu. Naprawdę pięknie!

    byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przepiękną sypialnię ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny pokój! Tylko pozazdrościć :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale wspaniały pokój :) Masz świetny gust, w mega klimatycznym stylu go urządziłaś :) Bardzo podobają mi się dodatki różu i fioletów, super urozmaicają całość :) jestem zachwycona! :)
    Pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie urządzona sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. idealny pokój :) zazdroszcze, jest świetnie urządzony :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Okiem Architektki

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi