wtorek, 5 sierpnia 2014

MIESZKANIE W KIELCACH - SALON

Witajcie! Jak Wam minął weekend? Ja zaliczyłam najbardziej upalne wesele na jakim kiedykolwiek byłam - już wkrótce pokażę Wam parę ujęć :) 

Dzisiejszym postem kończymy cykl wpisów poświęcony już dobrze Wam znanemu mieszkaniu w Kielcach. Poza zrealizowanymi projektami kuchni i salonu wykonałam także szybkie wizualizacje hipotetycznego umeblowania salonu. Właściciel chciał, aby mniej więcej zobrazować mu jaką powierzchnię zajmą meble, stąd też nie skupialiśmy się na wyborze konkretnych produktów czy dekoracji, lecz generalnie nad ogólną koncepcją pomieszczenia. Poniżej przedstawiam Wam 2 wersje salonu: pierwsza to moja propozycja, drugą wykonałam wg dokładnych wskazówek klienta. Różnią się one między sobą głównie położeniem kącika wypoczynkowego wraz z telewizorem - uważam, że narożnik w kącie pokoju i telewizor powieszony na przeciwległej ścianie to najbardziej logiczne i najwygodniejsze rozwiązanie w tym konkretnym przypadku. Właściciel mieszkania miał jednak zupełnie inny pomysł na rozwiązanie tej części pokoju dziennego, który ja nie do końca podzielam :) A Wam która koncepcja bardziej przypadła do gustu? Czekam na opinie :) 

 Moja koncepcja

   


 Koncepcja właściciela






6 komentarzy :

  1. W takich pomieszczeniach, można siedzieć, siedzieć, siedzieć i nie wychodzić z domu ;-)
    Cudne są !

    http://mrsmargg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. koncepcja jest świetna, ale mnie bardzo ciekawi jako, że sama studiuję architekturę, w jakim programie robisz wizualizacje ?:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje rozwiązanie zdecydowanie jest bardziej praktyczne i wizualnie również bardziej mi się podoba!
    dziękuje za odwiedziny:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo jak miło, że widzę tutaj kogoś z WA :) Wizualizacje robię w 3ds max/Vray :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja koncepcja jest bardziej praktyczna i pozwala więcej wolnego miejsca wygospodarować. Bardzo podoba mi się motyw ściany z białej cegły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Obecnie biała cegła we wnętrzach to bardzo często stosowany zabieg dekoracyjny, dzięki któremu niewielkim wysiłkiem osiągamy fantastyczny efekt. Osobiście jestem jej wielką fanką i muszę przyznać, że akurat mojego znajomego też nie musiałam na nią długo namawiać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Okiem Architektki

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi