sobota, 2 sierpnia 2014

MIESZKANIE W KIELCACH - KUCHNIA c.d.

Dobry wieczór :) Dzisiejszej nocy zaserwuję Wam zdjęcia kieleckiej kuchni. Niestety udało mi się zrobić tylko dwa ujęcia, ponieważ w mieszkaniu panował tego dnia wyjątkowy chaos, a jak przybyłam na miejsce okazało się, że zarówno kuchnia jak i reszta mieszkania nie są jeszcze skończone :D Właściciele obiecali jednak, że dadzą mi znać jak tylko lokum ich syna będzie nadawało się do zrobienia profesjonalnych zdjęć. Tak więc wszyscy musimy uzbroić się w cierpliwość a tymczasem macie okazję zerknąć jak kuchnia prezentuje się na chwilę obecną. Mam nadzieję, że efekt nie-końcowy podoba Wam się tak samo jak mnie :)




A na koniec dnia piękny zachód słońca, który udało mi się uchwycić w środowy wieczór z 10 piętra krakowskiego mieszkania mojej serdecznej przyjaciółki :) Dobrej nocy wszystkim i udanego weekendu!

3 komentarze :

  1. dzięki za odwiedziny na moim blogu :) u Ciebie równie ciekawie, będe zaglądac :) miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kuchnia!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Okiem Architektki

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi