wtorek, 12 sierpnia 2014

MOJE MIESZKANIE - ZAPOWIEDŹ

1. Krzesło inspirowane słynnym Ghost Chair autorstwa Philippe Starck'a
2. Narzuta - nowa kolekcja Home&You
3. Plakat w ramie - Praktiker
4. Wiklinowy kosz - 
nowa kolekcja Home&You
5. Poduszki - HomeBook
6. Cotton ball lights - możecie je znaleźć m.in na homebook.pl lub na ceneo.pl

W dzisiejszym poście mała zapowiedź kolejnego cyklu wpisów - tym razem zabiorę Was na dłuższą wycieczkę po moich własnych czterech kątach. Niedługo minie dokładnie 1 rok od kiedy się wprowadziłam, a mimo to moje mieszkanie nadal nie jest w pełni urządzone. Wiadomo - w przypadku dekoracji własnego lokum jest się zazwyczaj powolnym i wybrednym, bo każdy z nas chce, aby było ono perfekcyjne w każdym calu. W moim mieszkaniu najbardziej wybrakowana pozostaje sypialnia, dlatego idzie na pierwszy ogień :) Na powyższym "mood boardzie" zamieściłam dekoracje, nad którymi zastanawiam się od dłuższego czasu i które planuję krok po kroku skompletować. Znając życie zejdzie mi z tym kolejny rok :D W kolejnym poście pokażę Wam jak przedstawia się moja sypialnia na chwilę obecną i wspólnie zastanowimy się jak dokończyć jej urządzanie, aby każdy mój gość mógł krzyknąć "Wow!" :) 

Dobrej nocy wszystkim!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Okiem Architektki

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi