poniedziałek, 21 lipca 2014

MIESZKANIE W KIELCACH

Dzisiaj zaczynam cykl wpisów poświęcony mieszkaniu znajomego w Kielcach, który poprosił mnie o aranżację łazienki i kuchni. Mój klient miał jasno sprecyzowaną wizję swojego lokum, nieco różniącą się od mojej, ale jak to mawiają "klient nasz pan" więc dyskusji w wielu kwestiach nie było :D Na szczęście udało nam się pójść na kompromis i już niedługo zaprezentuję Wam efekt naszej współpracy. Jest to moja pierwsza realizacja (pomijając własne 4 kąty) więc nie ukrywam, że jestem nią trochę przejęta :)

Źródło: www.apartamentypoleska.pl
Tak przedstawia się rzut projektowanego mieszkania, którego nietypowa geometria jest zarówno atutem jak i niemałym problemem. Wkrótce przekonacie się, jak sobie z nim poradziliśmy :)

Rzut budowlany mieszkania A12;   Źródło: www.apartamentypoleska.pl 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Okiem Architektki

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi