niedziela, 27 lipca 2014

MIESZKANIE W KIELCACH-ŁAZIENKA c.d.

W związku z tym co pisałam ostatnio dzisiaj pokażę parę ujęć z realizacji. Niestety łazienka nie jest jeszcze kompletna - brakuje czarnej pralki i czarnej lakierowanej szafki nad toaletą. Mimo to bardzo pozytywnie zaskoczył mnie efekt końcowy - niemalże identyczny jak na wizualizacjach. Tak jak wspominałam w poprzednim poście problematyczna okazała się narożna strefa kabiny prysznicowej - na etapie budowy odpływ został umieszczony na tyle wysoko, że niemożliwym okazało się schowanie go w poziomie posadzki. Wobec tego podwyższyliśmy poziom posadzki w obrębie kabiny o 5cm - klient zapewniał, że na pewno się nie potknie, chociaż mieliśmy co do tego pewne obawy :D W grę wchodziła zmiana koncepcji kabiny: zastosowanie brodzika lub wanny, jednak rozwiązanie jakie ostatecznie przyjęliśmy okazało się zdecydowanie najlepszym możliwym pomysłem. 

Jak tylko łazienka będzie uzupełniona o brakujące elementy podzielę się z Wami jej skończoną wersją :)
Mam nadzieję, że ogólnie przypadła Wam do gustu :)





Zdjęcia: Ja

1 komentarz :

  1. Właśnie o takiej łazience marzę. Idealne połączenie moich ulubionych kolorów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Okiem Architektki

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi